niedziela, 30 grudnia 2012

Prolog

- Czy każdy człowiek ma na tym świecie swoje miejsce? Czy dla każdego jest wyznaczona jakaś 
droga którą musi podążać? Tak. To się przeznaczenie nazywa. I jak wy już wiecie każdy jest panem swego losy niezależnie od wieku, wzrostu, wagi. To właśnie my i tylko my piszemy sobie swoje własne rozdziały w życiu. Nawet ty Harriet.
- Pierdoli pani. Gdyby nie matka to nawet by mnie pani nigdy nie ujrzała więc może skończy pani pieprzyć jak pani się craku nabrała czy coś.
- Czy ty zawsze musisz być taka arogancka?
- Nie. Ale wie pani to moje hobby, a teraz jeżeli pani pozwoli chociaż nawet jak nie pozwoli udam się do dyrektora, a potem do domu.

Taka właśnie jestem. Wredna, arogancka ale przede wszystkim szczera przez co mam co raz więcej kłopotów. Może skończmy bo jakoś mi się nie chce lamentować nad swym jakże żałosnym losem.! A więc jestem Harriet Marie Lane i o to właśnie moja historia którą postaram wam się skrócić. Strzałka!

-----------------------------
No może nie za dużo ale mam nadzieję, że choć trochę was to zaciekawi. :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz