wtorek, 26 lutego 2013

...

No hejo! 
Cóż pierwszy raz tak do was piszę ale cóż jestem zmuszona. Chodzi o rozdziały. Dzisiaj powinien pojawić się następny ale nie będzie go...
To nic poważnego, serio. Tylko wiecie wszystko mi się wali, problemy z chłopakiem, rodzicami, bratem. I jeszcze na dodatek wykryto u mnie uczulenie na kredę, palce mnie bolą jakieś chrostki mi od tej kredy powychodziły. No i jeszcze sobie rękę rozwaliłam więc ciężko mi pisać bo mnie boli i trochę mi się wtedy krwi upuszcza. Także wszystko powoli i wg. No i jeszcze konkurs z historii, kartkówki i projekty. Masakra.Ale się rozpisałam. Także rozdział może się jutro pojawi albo w czwartek. Zobaczy się. Mam nadzieję, że mnie nie znienawidzicie. 
Pozdrawiam :**

4 komentarze:

  1. Ojj szkoda :/
    czyli nie tylko u mnie się wali ;d
    Życzę Ci szybkiego powrotu do sdrowia i rozwiazania wszystkich problemów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz chyba teraz jest taki czas, że u wszystkich się coś wali :D
      Dziękuję :*

      Usuń
  2. Oooooo.... :(
    Mam nadzieję, że wszystko się ułoży :*
    Możemy poczekać :D
    No i żeby ci ręka się goiła i to od kredy poschodziło :D

    OdpowiedzUsuń