sobota, 5 stycznia 2013

Liebster Awards


1.Co motywuję cię do pisania?
1. Chyba piosenki 1D i moja siostra która uwielbia wymyślać co rusz nowe historie, no i oczywiście moja przyjaciółka :D



2.W jakich warunkach lubisz tworzyć? (cisza - harmider, porządek - bałagan)


2. Uwielbiam gdy mam włączoną muzykę i mam porządek na biurku. Jakoś wtedy nic mnie nie rozprasza :P




3.Co natchnęło cię do pierwszego sięgnięcia "po pióro" ?
3. Hmm, cóż trochę ciężko mi na to odpowiedzieć. Trochę przyjaciółka, brat mama, przyjaciel.


4.Co robisz jak dopada cię "chandra"?
4. Ojejku, emm przeważnie zamykam się w pokoju, włączam swoje ulubione piosenki, albo piszę smutne opowiadania żeby tylko nie dusić w sobie emocji. 


5.Jedno z twoich postanowień noworocznych.
5. Przejść na dietę. :D Szerze to nie miałam żadnego postanowienia, jest dobrze jak jest :P


6.Jeśli mogłabyś być zwierzęciem to jakim?
6. Króliczkiem... One są takie słodkie  :**


7.Co chciałabyś robić w przyszłości?
7. W przyszłości? Cóż chciałabym zostać fryzjerką. Może to trochę banalne ale mam takie swoje skryte marzenie. Jeżeli natomiast nie wyjdzie mi z fryzjerstwem zastanawiam się nad stomatologią :D


8.Co najbardziej cenisz u chłopców?
8. Trochę ciężko mi na to odpowiedzieć ponieważ nie jestem ich fanką.  Ale z tego co widziałam na YT to tak najbardziej to poczucie humoru i to, że nie pokazują jacy oni nie są tylko zachowują się normalnie.


9.Który z nich jest twoim ulubionym?
9. Z racji tego, że jak już wspomniałam nie jestem ich fanką to nie mam jakiegoś ulubionego. Wszyscy są przystojni (czego nie da się ukryć) i mają w sobie 'to coś'.


10.Która piosenka sprawia, że masz "gęsią skórkę"?
10. Tak najbardziej to chyba 'They Don't  Know  About Us.' 




11.Co sądzisz o dziewczynach chłopców? (Tay, Pezz, El i Dan)
11. Hmm, nie znam ich tak w realu :d Ale sądzę, że pasują do siebie  i nie próbują wykorzystać w jakiś sposób chłopców.  

----------------------------------------------

Bardzo się zdziwiłam gdy przeczytałam, że jestem nominowana. Była to dla mnie bardzo miła niespodzianka :D 

Co do następnego rozdziału to nie wiem czy dziś się takowy pojawi. Niestety muszę jechać do szpitala odwiedzić mamę więc nie wiem jak z czasem, ale postaram się dodać choćby wieczorem :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz